آیا نمیرسد به شما این هوارها

آیا نمیرسد به شما این هوارها

این وبلاگ به منظور به نمایش گذاشتن دل نوشته ها و شعرهای آیینی استاد علی اکبر لطیفیان و به نمایش گذاشتن مداحی های دوستان بزرگوار میباشد.یازهرا.

نیمه شب تا که دلت بیدار شد دیدی چه شد؟

لحظه ی اقرار و استغفار شد دیدی چه شد؟
 
آنقدر توبه شکستی تا خودت قلبت شکست
توبه هایت پشت هم تکرار شد دیدی چه شد?
 
آبروت داشت میرفت از گنه پیش همه
پیش من تا همه انکار شد دیدی چه شد؟
آمدی صد بار کردی آشتی گفتم مرو 
این همه از من به تو اصرار شد دیدی چه شد؟
 
گفتم از میدان بدررفتن نمیاید به تو
سرکشیه نفست به تو افسار شد دیدی چه شد؟
 
وای که بی عاریه تو کار داده دست تو
عاقبت هر کس که بد کردار شد دیدی چه شد؟
 
قدری از قبر و قیامت قدری از آتش بترس
تا نگویی برزخم دشوار شد دیدی چه شد؟ 
 
از قدیم احسان من بوده فقط حب الحسین
بار تو با گریه بار شد دیدی چه شد؟
 
نان و خرما خوردی و گریه کن زینب شدی
روزه ات با خون دل افطار شد دیدی چه شد؟
.یازهرا.
 
سید گمنام بیسیم چی

نظرات  (۳)

فدایی داری....
پاسخ:
قربانت داداش.یازهرا.
لینک شدی برادر...به قول خودت یازهرا.
پاسخ:
فدای داداش.یازهرا.
عالی بود سید
موفق باشی ان شاالله
.یاعلی.
؛-)
پاسخ:
نوکرتم
خوبی از وجود پاکته.یازهرا.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی