آیا نمیرسد به شما این هوارها

آیا نمیرسد به شما این هوارها

این وبلاگ به منظور به نمایش گذاشتن دل نوشته ها و شعرهای آیینی استاد علی اکبر لطیفیان و به نمایش گذاشتن مداحی های دوستان بزرگوار میباشد.یازهرا.

مناجات با خدا

 

آنان که گفته‌اند "نگارم" همه‌ش تویی

"معشوقم و نگارم و یارم" همه‌ش تویی

 اسماء، تو، صفات، تو، تو، تو، تو، تو، تو، تو 

فرصت نمی‌کنم بشمارم، همه‌ش تویی

توحید را من از فقرا ارث برده‌ام:

"من هیچم و هرآن چه که دارم همه‌ش تویی"

به داده و نداده تو شکر می‌کنم

"دارم" همه‌ش تویی و "ندارم" همه‌ش تویی

کار تو بود جنس مرا هرکسی خرید

آن‌کس که داد رونق کارم همه‌ش تویی

فرقی نمی‌کند که چه ذکری گرفته‌ام

روی لبم هرآن چه بیارم همه‌ش تویی

کوچه به کوچه حبّ تو را جار می‌زنم

حمّال دوره‌گردم و بارم همه‌ش تویی

نام تو بیشتر به روی بچه‌های ماست

با این حساب ایل‌وتبارم همه‌ش تویی

من فاتحه نخواستم از لطف دیگران

وقتی جواب‌های مزارم همه‌ش تویی

باید به فهم وصل رسید و وصال یافت

ورنه شبانه‌روز کنارم همه‌ش تویی

علی‌اکبر لطیفیان.یازهرا.

سید گمنام بیسیم چی

نظرات  (۱)

آموختم که خداعشق است وعشق تنها خداست
آموختم که وقتی ناامید میشوم،
خدا با تمام عظمتش عاشقانه انتظارمی کشد
تا دوباره به رحمتش امیدوار شوم.
آموختم اگرتاکنون به آنچه خواستم نرسیدم،
خدا برایم بهترینش رادر نظرگرفته.
آموختم که زندگی سخت است ولی من از او سخت ترم ...
پاسخ:
.یازهرا.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی