آیا نمیرسد به شما این هوارها

آیا نمیرسد به شما این هوارها

این وبلاگ به منظور به نمایش گذاشتن دل نوشته ها و شعرهای آیینی استاد علی اکبر لطیفیان و به نمایش گذاشتن مداحی های دوستان بزرگوار میباشد.یازهرا.

امام جعفر صادق(ع)


سر سجاده گر نشانی هست
در دلم گر خدایی هست
همه از کار دست شماست
سر این سفره گر صفایی هست
همه از کیسه ی صداقتتان
ورنه این دل همه اش هیچ در هیچ ست
دور ز دست و چشم ما باشی
گفته باشم این دل اسیر دست شماست
شادمانم ای آقا هر چه هستم و باشم
باز خدا رو شکر میکنم صدباراین دلم جلد شماست
جانمازه من دستت سوی هر کجا افتدد
بارگاه اسنانی شک ندارم کلاس شماست

خرامان
.یازهرا.

سید گمنام بیسیم چی

نظرات  (۳)

سلام
مطالب خوبی گذاشتی ولی تعجب میکنم چرا اینقدر بازدیدت کمه
می خوام یه روش خوب بهت معرفی کنم واسه بالا بردن بازدیدکنندگان وبلاگت
برو تو سایت 24 آی پی عضو شو بعد رو گزینه کسب امتیاز کلیک کن بعد امتیازات رو به وبلاگ خودت اختصاص بده بعد می بینی که چجوری بازدید وبلاگت بالا میره حتما امتحان کن
اینم آدرسش
www.24ip.ir
پاسخ:
متشکر امین جان.یازهرا.
سلام علیکم :
احسنت
بسیار عالی
انشا ءالله موفق باشید
بنده هم با کمی تاخیر به روز شدم
منتظر شما بزرگواران و نظرات منطقی تون
اجرکم عند الله
مطلبم در مورد حرم عشق هستش


پاسخ:
وعلیک السلام
متشکر
زنده باشی
چشم حتما.یازهرا.
سلام .... کاراتون بسیار ارزشمنده دستتون درد نکنه البته کامل پست ها رو ندیدم.
پاسخ:
متشکر.یازهرا.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی