آیا نمیرسد به شما این هوارها

آیا نمیرسد به شما این هوارها

این وبلاگ به منظور به نمایش گذاشتن دل نوشته ها و شعرهای آیینی استاد علی اکبر لطیفیان و به نمایش گذاشتن مداحی های دوستان بزرگوار میباشد.یازهرا.

امام زمان(عج)-مناجات

 

پائیز شد فصل بهاری که به من دادند

طی شد تمام روزگاری که به من دادند

 

خورشید پیشم هست اما من نمی بینم

نفرین به این چشمان تاری که به من دادند

 

یعقوب نابینای راه یوسفم کرده

این گریه ی بی اختیاری که به من دادند

 

از بس نیامد که زمان رفتنم آمد

این گونه سر شد انتظاری که به من دادند

 

پایان کار "من" به وصل "او" نینجامید

آخر چه شد قول و قراری که به من دادند

 

ای جاده ها! ای جمعه ها! ای مردم دنیا

کو وعده آن تکسواری که به من دادند؟

 

من آرزوی دیدنش را می برم، شاید...

...گاهی بیاید تا مزاری که به من دادند

 ***

حالا زمستان است و من در گور خوابیدم

خورشید من! این خانه تاریکِ به من دادند

علی اکبر لطیفیان.یازهرا.

سید گمنام بیسیم چی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی